Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 43
Pokaż wszystkie komentarzePrzeczytałam z zaciekawieniem, hmm te stukanie się kaskami mnie zaintrygowało, wsiadając jakiś czas temu pierwszy raz z tyłu, po kolejnym stuknięciu w czasie hamowania czy zmiany biegów usłyszałam, że "ja mam się pilnować i unikać tego, tak robi doświadczony pasażer" , i fakt prawdą jest, że wchodząc w zakręt, najlepiej złapać się w pasie kierowcy i być jak drugi kręgosłup, niczego nie robiąc. Co do wsiadania z tyłu, to jest też zasada najpierw wsiada kierowca potem pasażer a przy zsiadaniu na odwrót, tylko wspomniany sposób jak dla mnie jest jedynym, zawsze muszę się złapać kierowcy. V-storm 1000 czy Transalp 650 są wysokie a moje 160 wzrostu nie pozwala na "prześlizgnięcie" się nogi. Dobra reasumując, w tyn sezonie będę zdobywać doświadczenia samodzielnie jako rider-ka w asyście lepszych, no i po problemie :)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza